تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشت گوسفندی در بازار کم شده است

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قاچاق دام زنده از کشور به حدی نیست که بر قیمت گوشت گوسفندی تأثیر چندانی بگذارد، اما قبول داریم که عرضه گوشت گوسفند در بازار کم شده است.

علی‌اکبر مهرفرد در پاسخ به اینکه بخش بازرگانی وزارت جهاد کشور چه کاری برای کنترل تنظیم بازار گوشت قرمز انجام داده و چرا قیمت گوشت گوسفندی طی دو هفته اخیر افزایش بی‌سابقه داشته، با تأیید این موضوع اظهار داشت: قبول دارم که قیمت گوشت گوسفندی به یک مرتبه افزایش داشته، اما گوشت گوساله به مقدار زیادی در کشور وجود دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی برای تنظیم بازار نیست. منتهی در این مقطع مقداری عرضه گوشت گرم گوسفند کم شده است.

وی در خصوص این پرسش که  برخی قاچاق دام زنده از استان‌های مرزی به کشورهایی همچون عراق را که هم‌زمان با افزایش قیمت دلار بیشتر شده، عامل اصلی افزایش قیمت می‌دانند گفت: قطعاً اینکه ممکن است قاچاقی اتفاق بیفتد، نمی‌توان نفی کرد، اما میزان قاچاق دام به حدی نیست که بخواهد به عرضه دام زنده در این سطح آسیب‌ بزند.

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به اینکه برای تنظیم بازار چقدر مجوز واردات گوشت گرم گوسفند از کشورهای اطراف از جمله ارمنستان داده‌اید، گفت: ما مشکلی برای واردات گوشت گرم گوسفندی از کشورهای همسایه یا فراتر از آن که پروتکل‌های دامپزشکی ما اجازه بدهد، نداریم.

به گزارش فارس، طی دو هفته اخیر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی تازه از ۳۸ هزار تومان در هر کیلو به ۴۵ هزار تومان رسیده است که این مسئله هم زمان با افزایش دلار رخ داد.

روز گذشته حسن رکنی معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که این وزارتخانه از امروز برای تعادل و تنظیم بازار گوشت، عرضه گوشت گرم را افزایش داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشت گوسفندی در بازار کم شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..