تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام مدارس فردا چهارشنبه 15 دی 95 تعطیل است؟

وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه 15 دی 1395,وضعیت تعطیلی مدارس تهران 95/10/15,آیا فردا چهارشنبه 15 دی 95 مدارس تبریز تعطیل است؟, تعطیلی مدارس کرج پانزدهم دی ماه, چهارشنبه 15 دی 95 مدارس البرز تعطیل است؟,کدام مدارس 15 دی تعطیل است؟,اطلاعیه تعطیلی مدارس 15 دی,خبر تعطیلی مدارس تبریز چهارشنبه 15 دی 95,مدارس تهران فردا 15 دی تعطیل است؟,اعلام تعطیلی مدارس کرج 15 دی 95, چهارشنبه 15 دی مدارس اراک تعطیل است؟, تعطیلی 15 دی 95 مدارس اهواز, مدارس فردا تعطیل است؟, چهارشنبه تعطیل است یا نه,تعطیلی مدارس,

اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه 15 دی 95 | کدام مدارس فردا تعطیل است؟

کدام مدارس فردا چهارشنبه 15 دی 95 تعطیل است؟

اتفاقی که حالا فقط مختص پایتخت 13 میلیون نفری نیست و به کلانشهرهای دیگر کشور هم سرایت کرده است. همینجا تیتر روزنامه‌ها را که بخوانید، پای اخبار رادیو و تلویزیون که بنشینید و در دنیای خبرهای چندکلمه‌ای شبکه‌های مجازی که سرک بکشید، خواسته یا ناخواسته به رد و نشانی از جولان آلودگی در آسمان دیگر استان‌ها هم می‌رسید.

تبریز؛ همچنان آلوده

دانش‌آموزان تبریزی اگر تا پیش از این، به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل می‌شدند، حالا برای تعطیلی مثل همتایان تهرانی‌شان یک دلیل دیگر هم پیدا کرده‌اند؛ آلودگی هوا. پدیده‌ای که از 11 روز پیش روی سر این شهر چتر باز کرده و امان از خیلی‌ها بریده و همچنان مدیران شهری تبریز، چاره‌ای برای بیرون کردن این آلودگی از آسمان شهرشان پیدا نکرده‌اند.

کرج؛ آلوده بیخ گوش پایتخت

آلودگی هوا مدت‌هاست دامن کرج‌نشینان را هم گرفته و ساکنان این شهر پرجمیعت استان البرز را با مشکلات بسیاری درگیر کرده؛ ذرات آلاینده در 54 کیلومتری پایتخت هم، نمودارها را صعودی طی می‌کنند و از مرحله ناسالم برای گروه‌های حساس به مرحله ناسالم برای عموم مردم می‌رسند. همینجاست که مدارس ابتدایی کرج هم برای چندمین روز متوالی تعطیل می‌شوند و اجرای طرح زوج و فرد از پایتخت به این شهر هم سرایت می‌کند، به این امید که نتیجه‌بخش باشد و میزان آلاینده‌ها را کمی پایین بیاورد.

هوای اصفهان، اراک، مشهد؛ ناسالم

سریال آلودگی هوا برای ساکنان دیگر شهرهای کشور هم به نمایش در آمده و هر کدام، چند روزی را با ذرات آلاینده سرمی‌کنند؛ این وسط، اصفهانی‌ها، اراکی‌ها و مشهدی‌ها جزو کلانشهرنشین‌هایی هستند که هوای شهرشان بیشتر از بقیه ناسالم می‌شود و نمودار ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوایشان، مدام از زرد به نارنجی و قرمز تغییر رنگ می‌دهد. آن وقت آنها می‌مانند و تهدید مدام آلودگی، بیخ گلویشان؛ تهدیدی که نفس می‌بُرد و جان می‌گیرد.

وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه 15 دی:

**با توجه به وضعیت هوا امکان تعطیلی مدارس چهارشنبه 15 دی 95 وجود دارد.در صورت اعلام اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس چهارشنبه 95/10/15 سایت بروز میشود.**




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام مدارس فردا چهارشنبه 15 دی 95 تعطیل است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..