تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش فروزان به شایعه بازگشت به استقلال

دروازه‌بان تیم خونه به خونه بابل با بیان اینکه دیگر قصد ندارد در لیگ یک بازی کند، به خبر احتمال حضورش در تیم استقلال واکنش نشان داد.

برگشت فروزان به استقلال

از روز گذشته شایعه حضور محسن فروزان در استقلال مطرح شده و در حالی که منصوریان چندان رابطه خوبی با رحمتی ندارد این وسط عده‌ای عنوان می‌کنند دروازه‌بان سابق استقلال در حال بازگشت به این تیم است.
فروزان در خصوص شائبه پیوستن دوباره‌اش به تیم استقلال گفت: نه با استقلال و نه با هیچ تیم دیگری فعلا مذاکره نکرده‌ام. البته پیشنهاداتی از لیگ برتر و لیگ یک دارم. به لیگ یک که دیگر بر نمی‌گردم اما پیشنهادات لیگ برتری را سر فرصت بررسی می‌کنم. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم تاکید دارم که با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام.
دروازه‌بان فوتبال کشورمان در پاسخ به این سئوال که اگر پیشنهادی از استقلال برسد با آن چگونه برخورد می‌کند؟ گفت: برادری‌ام به استقلال را قبلا هم ثابت کرده بودم. یکبار در سالهای گذشته در حالی به استقلال آمدم که واقعا بابت حضورم در استقلال به لحاظ مالی متضرر شدم اما علاقه ام به استقلال ایجاب کرد که پیراهن این تیم را بپوشم. دو فصل پیش ابتدا با تیم تراکتورسازی قرارداد بستم و بعد پیشنهاد استقلال رسید. تنها یک جلسه با تراکتورسازی تمرین کرده بودم که خواستم به استقلال بروم و به خاطر همان یک جلسه تمرین ۱۲۰ میلیون پول دادم تا قراردادم فسخ شود.
دروازه بان سابق استقلال بیان داشت: کل رقم قراردادم با استقلال ۶۵۰ میلیون بود و من ۲۰۰ میلیون از آن را در طول سال گرفتم که البته شما بگویید ۸۰ میلیون. چون پیشتر ۱۲۰ میلیون از جیب به تراکتورسازی داده بودم. در پایان فصل هم که دیگر مرا نخواستند، به من گفتند از کل مطالباتت فقط ۲۰۰ میلیون بگیر و بقیه را ببخش. من هم به خاطر عشقم به استقلال این کار را کردم. البته بابت همان ۲۰۰ میلیون هم به من چک دادند. چکی که هنوز نقد نشده و معلوم نیست کی نقد شود و یا اصلا نقد شود یا نشود.
فروزان ادامه داد: حالا می‌بینیم مالیاتی که برای آن سال حضور من در استقلال بریده شده بر اساس مبلغ ۶۵۰ میلیون است در حالی که عملا از باشگاه استقلال برای یک فصل بازی من ۸۰ میلیون گرفته ام و حالا باید کل آن را هم مالیات بدهم.
دروازه بان پیشین استقلال گفت: رابطه من و استقلال اصلا رابطه مالی نبود و این رابطه به خاطر این مسائل مخدوش نخواهد شد. من بعد از جدایی‌ام از استقلال هم علاقه‌ام به این تیم کم نشد و هیچ کس ندید که من در باره استقلال مصاحبه بدی داشته باشم.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

تصاویر زیبایی از مراسم عقد دروازه‌بان سابق استقلال

تشکر اینستاگرامی هواداران استقلال از محسن فروزان + عکس

محسن فروزان، دروازه بان استقلال عزادار شد + عکس

انتشار عکس بدون حجاب همسر فوتبالیست ایرانی + عکس

اصلی ترین مانع قهرمانی پرسپولیس، استقلالی بودنش را فریاد زد+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش فروزان به شایعه بازگشت به استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..