تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ورزش تغییر در هیئت مدیره استقلال را تایید کرد/نام 2 شانس اصلی هیئت مدیره استقلال

وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون پهلوانی و زورخانه گفت:تغییرات در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس وجود ندارد اما جایگزین پورحیدری مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،بعد از استعفای محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان و روی کار آمدن مسعود سلطانی‌فر شایعه تغییرات در رأس مدیریت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس قوت گرفت اما در گذشت زمان سلطانی فر اعلام کرد که با تشکیل مجمع به وضعیت هیئت مدیره 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس رسیدگی می کند. 

در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان قصد تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال را دارد و با توجه به درگذشت منصور پورحیدری این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. شنیده می شود وزارت ورزش و جوانان در میان اسامی مختلف در مورد 2 نفر به جمع‌بندی رسیده و طی هفته آینده اسامی این 2 نفر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

جواد قراب پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  و امیر حسین فتحی افرادی هستند که گفته می شود طی هفته آتی یک نفر از آنها به عنوان جانشین مرحوم پورحیدری در هیأت مدیره استقلال فعالیت کند.

وزیر ورزش و جوانان نیز در خصوص انتخابات هیئت مدیره 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: تغییر در این 2 هیئت مدیره نداریم اما به زودی یک نفر جایگزین مرحوم پورحیدری در هیئت مدیره استقلال می‌شود. 

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال،شانس جواد قراب را بیشتر دانست.

با این وجود باید منتظر ماند تا دید وزیر ورزش و جوانان کدام فرد را برای عضو پنجم هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب خواهد کرد و البته این هم موضوع هم جزئی از تغییرات است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ورزش تغییر در هیئت مدیره استقلال را تایید کرد/نام 2 شانس اصلی هیئت مدیره استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..