تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه 600 مقاله به کنگره هوافضا از سوی دانشگاه خواجه نصیر

دبیر کنفرانس شانزدهمین کنفرانس بین‌الملل انجمن هوافضا دانشگاه خواجه نصیر از ارائه 600 مقاله این دانشگاه به کنگره هوافضا خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن کریمی دبیر کنفرانس شانزدهمین کنفرانس بین الملل انجمن هوافضا در نشست خبری که صبح امروز در ساختمان مرکزی دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد، گفت: امسال دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي میزبان اولین کنگره هوا و فضا است.

وی ادامه داد: این كنفرانس در روزهای سوم تا پنجم اسفند ماه سال جاري در دانشكده هوا فضاي دانشگاه خواجه نصير برگزار شده و بزرگترين رويداد هوا فضايي كشور محسوب مي شود.

وي ادامه داد: این كنفرانس در روزهاي سوم تا پنجم اسفند ماه سال جاري در دانشكده هوا فضاي دانشگاه خواجه نصير برگزار شده و بزرگترين رويداد هوا فضايي كشور محسوب مي شود.

دبیر این همایش بیان کرد: این کنفرانس شش محور اصلی دارد که شامل پيش رانش، ديناميك پرواز و كنترل، سازه هاي هوا فضايي، علوم و فناوري فضايي و مديريت صنايع هوا فضا مي شود.

کریمی تصریح کرد: تعداد مقالات ارسال شده به این کنفرانس 600 مقاله در حوزه های آيروديناميك، پيش رانش، ديناميك پرواز و كنترل، سازه هاي هوا فضايي، علوم و فناوري فضايي و مديريت صنايع هوا فضا است.

وی افزود: 80 درصد داوری مقالات انجام شده و کیفیت مقالات بسیار خوب و در حد بالایی است.

دبیر این همایش تصریح کرد: در حاشيه اين كنفرانس نمايشگاهي از شركت ها هاي دانش بنيان و شركت هاي هوا فضايي خصوصي، دانشگاهي و شركت هاي دانش بنيان مراكز دولتي برگزار مي شود، همچنين تعداد قابل توجهي كارگاه هاي آموزشي در بازه هاي زماني مختلف برگزار می شود.

كريمي گفت: یکی دیگر از نکات مهم این کنفرانس ترویج برنامه ای برای دانش آموزان سال سوم دبیرستان با رویکرد هوافضا است که از همین رو، در حوزه های هوافضا با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

وی ادامه داد: از نكات مهم اين كنفرانس اين است كه امسال حوزه بين المللي اين همايش را پررنگ‌تر برگزار می کنیم و قرار است از متخصصان حوزه هاي هوا فضا در زمينه هاي مختلف و كشورهاي صاحب تكنولوژي براي حضور در اين كنفرانس دعوت كنيم.

کریمی یادآور شد: در طی این سه روز چهار میزگرد تخصصی در زمینه هوا و فضا برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه 600 مقاله به کنگره هوافضا از سوی دانشگاه خواجه نصیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..