تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنیاد شهید: موضوع ضرب و شتم و سرقت خودروی جانباز ۶۵ درصد را پیگیری می‌کنیم

بنیاد شهید: موضوع ضرب و شتم و سرقت خودروی جانباز ۶۵ درصد را پیگیری می‌کنیم

جامعه > شهری - ایسنا نوشت: مدیرکل امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع زورگیری، ضرب و شتم و سرقت خودروی جانباز 65 درصد را به صورت جدی پیگیری می کند.

ناصر میرعیسی خانی با اشاره به حادثه زورگیری از جانباز 65 درصد گفت: متاسفانه در حادثه‌ای تلخ، یکی از جانبازان قطع عضو 65 درصدی مورد حمله و زورگیری افرادی ناشناس قرار گرفت که طی آن پس از ضرب و شتم و کشاندن این جانباز بر روی زمین، خودروی وی به سرقت رفت.

وی ضمن محکوم کردن این حادثه افزود: یکی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران و خاصه اداره کل امور حقوقی بنیاد، معاضدت، پیگیری امور حقوقی و قضایی ایثارگران است که در مورد این حادثه، بنیاد به صورت ویژه پیگیر موضوع خواهد بود تا هر چه سریعتر نسبت به احقاق حق این جانباز گرامی و دستگیری و مجازات عاملین حادثه اقدام شود.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنیاد شهید: موضوع ضرب و شتم و سرقت خودروی جانباز ۶۵ درصد را پیگیری می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..