تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبرنگ‌هایی با نقشی از آداب و رسوم ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه نقاشی‌های سیاوش مظلومی‌پور عصر جمعه هفدهم دی در گالری شکوه افتتاح می‌شود.

مظلومی‌پور در این نمایشگاه 23 اثر آبرنگ بر روی کاغذ و اکریلیک بر روی بوم که در ابعادی متفاوت کار شده‌اند را در معرض تماشای عموم قرار می‌دهد. او در کنار بیشتر آثارش که نگاهی به مناظر ایران، مردم کوچه بازار و آداب رسوم اقوام مختلف در ایران دارد، سه اثر مفهومی با تفکری متفاوت که به صورت تخیلی کار شده‌اند ارائه خواهد داد.

رنگ‌ها همیشه در آثار مظلومی‌پور جایگاه ویژه‌ای دارند، در بعضي از كارهايش رنگ‌ها در حال حركت هستند و جابه‌جايي و كنار هم قرار داشتن آن‌ها طيف وسيع رنگي زيبايی را بوجود می‌آورد که اين نیز از نگاه هنرمند به زندگی و اطرافش نشات می‌گيرد.

سیاوش مظلومی‌پور تا کنون در بیش از پنجاه نمايشگاه انفرادی شرکت داشته و آثارش علاوه بر ايران، پيشتر در فرانسه، آلمان،‌ آمريكا، كانادا، مالزي ... به نمايش درآمده است.

نمایشگاه نقاشی‌های سیاوش مظلومی‌پور تا چهار شنبه 22 دی در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 از این آثار دیدن نمایند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبرنگ‌هایی با نقشی از آداب و رسوم ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..