تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیئت داوران سومین جشنواره نوای خرم معرفی شدند

هیئت داوران سومین جشنواره نوای خرم معرفی شدند

فرهنگ > موسیقی - اسامی هیئت داوران مرحله رقابتی سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیئت داوران آثار راه یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) در بخش‌های اجراهای گروهی، اجراهای دو و سه نفره و اجراهای تک نوازی و تک خوانی معرفی شدند.

وارطان ساهاکیان، بابک شهرکی، بهداد بابایی، بردیا صدرنوری و نیلوفر ابراهیمی هیئت داوران مرحله رقابتی سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) را تشکیل می‌دهند.

سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) روزهای ۱۵ تا ۱۷ دی ماه با حضور گروه‌ها و هنرمندان گروه سنی کودک و نوجوان به همت موسسه فرهنگی راد نواندیش و حمایت موسسه بیمه سرمد در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیئت داوران سومین جشنواره نوای خرم معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..