تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آبجی» به بخش رقابتی جشنواه داکا رسید

«آبجی» به بخش رقابتی جشنواه داکا رسید

فرهنگ > سینما - فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده در بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا در بنگلادش نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «آبجی» که نخستین فیلم سینمایی مرجان اشرفی‌زاده به شمار می‌آید، به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی تولید شده است و در بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا در بنگلادش نمایش داده می‌شود.

جشنواره فیلم داکا از تاریخ 23 دی تا یکم بهمن در بخش مسابقه این رویداد سینمایی به نمایش در می‌آید. علیرضا شاهرخی پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «آبجی» را به عهده دارد.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آبجی» به بخش رقابتی جشنواه داکا رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..