تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه 3 هزار میلیارد تومانی یک شرکت لوازم خانگی کره ای / هیچ بخشش جریمه ای در کار نیست

مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت در رابطه با جریمه این شرکت کره ای گفت: اعتراضاتی از سوی بخش های مختلف به ویژه خود شرکت مطرح شد که توسط مراجع ذیصلاح در دست بررسی است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس هاشمی مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت  با اشاره به جریمه 3 هزار میلیارد تومانی یک شرکت لوازم خانگی کره ای که اخیرا خبر آن منتشر شده بود؛گفت: وزیر درخواست بخشش جریمه این شرکت را مطرح کرده است واگر خط به خط این نامه را که در اختیار من قرار دارد مطالعه کنید می بینید که وزیر هیچ اشاره ای به بخشش جریمه نکرده است.

وی ادامه داد: سیاست های این وزارتخانه صیانت از سرمایه گذاری در بخش تولید و حمایت از تولید کننده داخلی است که در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نیز تاکیدات زیادی بر تقویت سرمایه گذاری مولد در کشور شده است.

هاشمی با اشاره به قدیمی بودن موضوع این شرکت اظهار داشت:  موضوع شرکت کره ای برای سه سال پیش است و وزارت صنعت به عنوان مسئول جذب سرمایه گذار خارجی باید اقدامات لازم را انجام دهد.

وی  در رابطه با جریمه این شرکت کره ای گفت: اعتراضاتی از سوی بخش های مختلف به ویژه خود شرکت مطرح شد که توسط مراجع ذیصلاح در دست بررسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه 3 هزار میلیارد تومانی یک شرکت لوازم خانگی کره ای / هیچ بخشش جریمه ای در کار نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..