تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سها گزن تنها هنرپیشه ترک سینمای هند

فیلمبرداری سومین فیلم سها گزن تنها هنرپیشه ترک سینمای هند، بالیوود، آغاز خواهد شد

سها گزن که از 2 سال و نیم پیش در هندوستان اقامت دارد، ابتدا سال 2015 در فیلمی با نام “شورگول” بازی کرده بود.

در این فیلم که داستان عشقی و درام سیاسی را در یک جا به روی صحنه می آورد، جنگ میان هندوها و مسلمانان بر زبان آورده میشد. هنرپیشه 29 ساله ترک نیز در این فیلم نقش دختری مسلمان و روستایی را ایفا میکرد.

سها گزن در دومین فیلمش، نقش یکی از خواهران دوقلو را بازی کرده و ابراز داشت: “دومین فیلمم با نام پراتیکایا، ماه ژانویه اکران خواهد شد. در این فیلم یک سورپرایز دارم. ترانه فیلم را به زبان ترکی خوانده ام.”

گزن با تاکید بر اینکه ترانه ام به زبان ترکی، زیبایی خاصی به فیلم داد، گفت: “در فیلمهای اینجا، بیشتر ترانه های انگلیسی خوانده میشود. ولی ترانه ما، فرهنگ ما، موسیقی ما، بسیار زیبا است. نه تنها مطبخ و زیباییمان، بلکه ترانه هایمان را نیز باید بشناسند.”




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سها گزن تنها هنرپیشه ترک سینمای هند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..