تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




250 نفز از طلاب حوزه علمیه اصفهان، حافظان 10 جزء به بالا هستند

سه شنبه، 14 دی 1395 ساعت 12:302017-01-03سياسي

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان با اشاره به تحصیل شش هزار طلبه آقا در مدارس علمیه استان اصفهان، گفت: 250 نفر از این طلاب حفاظ 10 جزء قرآن تا حفظ کل هستند.

- از اصفهان، اظهارکرد: هرساله در آذرماه، آزمونی برای تعیین و تشخیص سطح توانمندی طلاب حوزه علمیه اصفهان در زمینه حفظ و قرائت قرآن برگزار می شود که امسال هم در این آزمون 250 نفر از طلاب شرکت کردند.

وی با اشاره به تحصیل شش هزار طلبه آقا در مدارس علمیه استان اصفهان، گفت: 250 نفر از این طلاب حفاظ 10 جزء قرآن تا حفظ کل هستند.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: البته این آمار مربوط به حافظان 10 جزء به بالا است، زیرا بیشتر طلاب معمولا حافظ چند جزء از قرآن هستند.

غزالی خاطرنشان کرد: از بین طلاب حوزه علمیه اصفهان، 50 قاری برجسته قرآن نیز شناسایی شده اند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل انجمن حافظان و قاریان قرآن حوزه علمیه اصفهان در طول یک سال گذشته، گفت: این انجمن به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی حافظان و قاریان قرآن و همچنین تربیت مربی قرآن و پشتیبانی و خدمات رسانی به مدارس و جامعه تشکیل شده است.

وی افزود: اما متاسفانه به دلیل حجم کاری، امتحانات طلاب، آن گونه که باید و شاید نتوانستیم فعالیت های این انجمن را توسعه دهیم.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: انتظار داریم در نهمین دوره آزمون قرآن طلاب حوزه علمیه استان اصفهان که در بهمن ماه امسال برگزار می شود، از طلاب حوزه علمیه اصفهان، برای عضویت در این انجمن دعوت به عمل آوریم.


کلید واژه ها: حوزه علمیه - اصفهان - قرآن - طلاب - قاریان قرآن - حافظ - آزمون - استان - مدارس - برگزار - تحصیل - انتظار - جامعه - تربیت - تشخیص - رسانی - توسعه - مربی - آمار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «250 نفز از طلاب حوزه علمیه اصفهان، حافظان 10 جزء به بالا هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..