تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری مسکن مهر چاراویماق به شهرداری قره آغاج

ساعت: 12:09 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997044

فرماندار شهرستان چاراویماق از تکمیل و رفع مشکلات مسکن مهر این شهرستان از سوی شهرداری قره آغاج خبر داد و گفت: رفع مشکلات زیرساختی و روبنایی مسکن مهر با واگذاری به شهرداری سرعت می گیرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای چاراویماق، فرماندار شهرستان چاراویماق در جلسه تخصصی مسکن مهر کارگروه مسکن و شهرسازی این شهرستان ابراز امیدواری کرد با تحویل سایت مسکن مهر به شهرداری قره آغاج مشکلات زیرساختی و روبنایی این سایت حل شود.

بلالزاده گفت: خانواده هایی که در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده اند از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند از این رو هرچه سریعتر باید مشکلات و معضلات این واحدها را رفع و به متقاضیان تحویل دهیم.
وی گفت: با توجه به عدم توانایی مالی بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی دررفع مشکلات زیر ساختی و روبنایی مسکنمهر این شهرستان که موجب نارضایتی متقاضیان شده، از این رو تکمیل مسکن مهر شهرستان به شهرداری واگذار شده و تمامی خدمات و ایجاد زیرساخت های لازم در آن از سوی شهرداری انجام و به متقاضیان تحویل می شود.


لازمی، شهردار قره آغاج نیز در این جلسه از آمادگی شهرداری برای ارایه هرگونه خدمات اعم از خیابان کشی، ایجاد امکانات رفاهی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی در سایت مسکن مهر خبرداد.


مسکن مهر شهرستان چاراویماق درقالب دو قرارداد ۸۴ واحدی و ۲۴ واحدی امضا شده بود که به دلیل پیشرفت اندک فیزیکی، قرارداد با پیمانکاران قبلی فسخ و ادامه اجرای طرح به شهرداری قره آغاج واگذار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری مسکن مهر چاراویماق به شهرداری قره آغاج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..