تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای ساخت سالن ورزشی زورخانه ای علی ابن ابی طالب خلخال

ساعت: 12:14 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 996928

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای ساخت سالن ورزشی زورخانه ای علی ابن ابیطالب (ع) خلخال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، ایوب بهتاج صبح امروز در نشست با فرماندار خلخال در جلسه بررسی مشکلات ورزشی خلخال قول مساعد برای حمایت از ورزش های زمستانی خلخال در بهمن ماه امسال را داد.

ایوب بهتاج با اشاره به پروژه های نیمه تمام روستایی ورزش وجوانان در شهرستان خلخال گفت: تلاش خواهیم کرد با مساعدت فرماندار شهرستان و تخصیص اعتبارات، پروژه نیمه تمام روستای طولش که از هشت سال گذشته آغاز شده به پایان برسد.

وی همچنین از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای ساخت سالن ورزشی زورخانه ای علی ابن ابیطالب (ع) خلخال خبر داد وگفت: ما منتظر تخصیص ها هستیم و با ابلاغ تخصیص ها و پیمان سپاری ساخت این پروژه آغاز خواهد شد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به غیر از روستاهای پرجمعیت در استان در بیشتر روستاهای کم جمعیت سالن های ورزشی رکود داشته و استقبال خوب از این سالن ها نمی شود .

بهتاج در خصوص قول مسئولین در خصوص تامین زمین برای قهرمانان پارالمپیک در شهرستان خلخال و بیله سوار نیز گفت: در دهه فجر امسال با مساعدت مسئولین اجرایی استان و همکاری اداره کل ورزش وجوانان زمین مورد نظر به این قهرمانان در خلخال وبیله سوار اهدا خواهد شد.

وی ظرفیت ورزشی شهرستان خلخال را متنوع و وسیع خواند و گفت: در کنار این ظرفیت ورزشی متاسفانه ما هیچ حمایتی از سوی بخش خصوصی از ورزش نداریم و سمن ها نیز در این شهرستان غیرفعال هستند.

قول مساعد برای حمایت از فستیوال ورزش های زمستانی در خلخال قول مساعد برای حمایت از فستیوال ورزش های زمستانی در خلخال قول مساعد برای حمایت از فستیوال ورزش های زمستانی در خلخال قول مساعد برای حمایت از فستیوال ورزش های زمستانی در خلخال

 انتهای پیام / خ 2




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای ساخت سالن ورزشی زورخانه ای علی ابن ابی طالب خلخال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..