تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همچنان معتقدم در برجام حقوق ملت ایران تامین شده است

ساعت: 11:27 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 996899

روحانی در گفتگوی زنده تلویزیونی، برجام را قردادی برد برد می داند و معتقد است کسانی که فکر می کنند سر ایران کلاه رفته در اشتباهند!!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام » رییس جمهوری کشور مان درگفتگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن گفت و مطالبی را بیان کرد که در این یادداشتف نقدی به بخشی  از سخنان وی در رابطه با آثار مثبت برجام نوشته شده  که نظر خوانندگان محترم را به آن جلب می کنم.

رییس جمهور همچنان فکر می کند برجام بردبرد بوده است!!

از مهر 82 تا مرداد 84 حسن روحانی به‌عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی عهده‌دار مسئولیت پرونده هسته‌ای بود. طی این سه سال قطعنامه‌های زیادی در سازمان انرژی اتمی علیه ایران به تصویب رسید  و در زمان مسئولیت روحانی مذاکرات زیادی با کشورهای اروپایی انجام شد که نتیجه مذاکرات تعلیق چندماهه انرژی هسته‌ای در کشور بود در آن زمان نیز روحانی فکر می کرد این قراردادی برد برد خواهد بود ولی در خاطراتش  اقرار کرد که دستاورد آن تقریبا  هیچ بوده است!

رییس جمهور محترم در گفتگوی زنده تلویزیونی، برجام را قردادی برد برد می داند و معتقد است کسانی که فکر می کنند سر ایران کلاه رفته  در اشتباهند!!

رییس جمهور محترم بهتر است یک بار دیگر به وعده های داده شده  که قراربود در ازای بتن ریزی نیروگاهها ی هسته ای به دست آید مروری  کنند! واقعا قرار بود در ازای امتیازات گزافی که داده ایم چه بدست آوریم؟!!

آیا واقعا هدف ما از از توافق برجام خریدنقدی هواپیماها و تحویل گرفتن نسیه آن  بود!!  هواپیماهای که به گفته کارشناسان عمر این دولت نیز به دیدن آن قد نمی دهد

روحانی بهتر بود به وعده هایی که  به مردم داده بود و اظهارات محکمی که از سوی او و همکارانش در مورد نتایج برجام در آن زمان  می شد می پرداخت ! تحریمهایی که  قراربود یکجا برداشته شود اما متاسفانه  نه تنها برداشته نشد بلکه دوباره نیز تمدید شد!

روحانی ،باو جود نقض مکرر برجام از سوی طرف مقابل  اما همچنان معتقداست این یک قرداد برد برد بوده است؟! البته شاید مردم و کارشناسان کم سواد از درک آن عاجزند!!

رییس جمهور حقوقدان بهتر است ،اظهارات دیپلمات کارکشته و قهرمان دیپلماسی خود را بخواند که گفت: من اشتباه کردم به جان کری اعتماد کردم،و معتقد بود در بسیاری از موارد نتوانست  به خطوط  قرمزی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند عمل کند و اظهار داشت که اگر با استراتژی خود  به  پیش می رفتم دچار مشکل نمی شدم.

با این حال آیا همچنان معتقدید بر سر ملت ایران کلاه نرفته است وحقوق ملت تامین گردیده است؟! عجبا از قراردای که قرار بود چرخ تولید و صنعت را در کشور بچرخاند، اما امروز فقط نشستن و مذاکره کردن   با 5 قدرت زورگو ی جهانی شده افتخار و دستاوردش!!!

نیرو گاهیمان را با دستان خودمان بتن ریختیم و تحقیر شدیم تا افتخار کنیم به مذاکره با دولتهای مستکبر!! این شد دستاورد بزرگ برجام که انگلیس و آمریکا ما را تهدید جهانی ندانند!!

 مردم منتظر بودند همانطور که رییس جمهورشان از  تعهد کشورمان  در برجام سخن می گوید، از تحقق وعده ها ی طرف مقابل هم حرفی می زد ولی انگار همه افتخار عمل کردنش برای دولت  ما بود!

بهتر است دولت محترم حقیقت را بپذیرد و با سیلی صورت خود را سرخ نگه ندارد و در این دوران باقی‌ مانده از دولت یازدهم عاقبت به‌ خیری را برای خود طلب کند و  ازدفاع از این مدل ورشکسته دست بردارد.

لیلا هاشمی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همچنان معتقدم در برجام حقوق ملت ایران تامین شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..