تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتورسوار فداکاری که زیر چرخ کامیون له شد + فیلم

یک خبرنگار آلمانی فیلمی از موتورسوار فداکاری را منتشر کرد که برای نجات مردم نیس، زیر چرخ کامیون له می شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رادیو مونت کارلو، گوتهر، یک خبرنگار آلمانی ویدئویی از یک موتور سوار فداکار منتشر کرده است که نشان می دهد او چگونه برای نجات مردم نیس، جان خود را زیر چرخ های کامیون مهاجم از دست می دهد.

بر این اساس، یک خبرنگار آلمانی گفت: "یک مرد موتور سوار در اقدامی شجاعانه کوشید مانع حرکت کامیونی شود که در جشن روز ملی فرانسه مردم بی گناه را در شهر "نیس" در جنوب شرق فرانسه زیر گرفت".

"ریچارد گوتهر" افزود: "در بالکن هتل مشرف به خیابان ایستاده بودم که دیدم کامیون ناگهان به طرف مردمی رفت که سرگرم برگزاری جشن روز ملی فرانسه بودند".

گوتهر اعلام کرد: "راننده کامیون با کندی حرکت می کرد که بسیار عجیب بود. در همین حین، یک موتور سوار او را دنبال کرد و کوشید از او جلو بزند و مانع کامیون شود. او حتی کوشید درب سمت راننده را باز کند اما روی زمین افتاد و زیر چرخ های کامیون له شد». 

گوتهر این تصاویر را با تلفن همراهش ثبت کرد که توسط شبکه "آی آر دی" آلمان پخش شده است. 


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتورسوار فداکاری که زیر چرخ کامیون له شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..