تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نگران خودمم»؛ مجموعه عاشقانه‌های یک شاعر

مجموعه «نگران خودمم» اثر ناصر پروانی با موضوع عاشقانه منتشر شد.

« نگران خودمم » مجموعه عاشقانه های یک شاعرناصر پروانی، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین مجموعه شعرش گفت: تا کنون 10 مجموعه شعر منتشر کرده‌ام. آخرین اثرم کتاب «نگران خودمم» است که توسط  نشر سخنوران، ناشر تخصصی شعر و ادبیات منتشر شد. در این مجموعه شعرم، آثارم در قالب غزل را آوردم. تعدادی شعر سپید نیز در این کتاب دیده می‌شود. این کتاب جدید در 120 تا 130 صفحه به چاپ رسید.

وی افزود: کتاب «نگران خودمم» مجموعه شعری عاشقانه است و به طور کلی شاعری عاشقانه نویس و عاشقانه سرا محسوب می شوم. تا حدی نیز به بیان مسائل اجتماعی و فرهنگی می‌پردازم و به طور عموم مخاطب‌ من نسل بین 15 تا 34، 35 سال هستند. در کارگاه‌های شعرم که در حوزه هنری و مکان‌های دیگر برگزار می شود، نیز دوستان در همین سن و سال هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نگران خودمم»؛ مجموعه عاشقانه‌های یک شاعر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..