تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کره جنوبی: تهدید برنامه هسته‌ای کره شمالی جدی است

به گزارش افکارنیوز،

 کره جنوبی امروز سه شنبه اعلام کرد: اظهارات اخیر دونالد ترامپ درباره کره شمالی نشان می دهد که او کاملا نسبت به فوری بودن تهدید برنامه هسته‌ای کره شمالی آگاهی دارد و سیاست تحریم علیه پیونگ یانگ را کنار نخواهد گذاشت.

«کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی، روز یکشنبه در نطقی تلویزیونی به مناسبت حلول سال نوی میلادی، اعلام کرد که کشورش در «مراحل پایانی» توسعه‌ موشک بالستیک قاره‌پیما قرار دارد.

کیم گفت: ما در آخرین مراحل پیش از پرتاب آزمایشی یک موشک بالستیک قاره‌پیما هستیم.

دونالد ترامپ روز دوشنبه در واکنش به برنامه موشک‌های بالستیک کره شمالی نیز گفت: کره شمالی نخواهد توانست یک سلاح هسته‌ای را که قادر به رسیدن به خاک آمریکا باشد، کامل کند. این مساله اتفاق نخواهد افتاد.

چو جون هیوک سخنگوی خارجه کره جنوبی اعلام کرد، اظهارات ترامپ را می توان هشداری آشکار علیه کره شمالی، ارزیابی کرد. ترامپ و مقام‌های آمریکایی به خوبی از فوریت و شدت تهدید هسته‌ای کره شمالی آگاهی دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: آمریکایی ها سیاست تحریم علیه کره شمالی را ادامه خواهند داد و از همکاری نزدیک بین کره جنوبی و آمریکا بر سر مساله کره شمالی حمایت خواهند کرد.

ترامپ هنوز سیاست دولت جدید آمریکا در قبال کره شمالی را اعلام نکرده ولی در رقابت های انتخاباتی نشان داده است که حاضر به گفتگو با رهبر کره شمالی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کره جنوبی: تهدید برنامه هسته‌ای کره شمالی جدی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..