تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی وقوع کودتا در عربستان سعودی

به گزارش افکارنیوز،

 این روزنامه پیش‌بینی کرده که کودتایی علیه سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی به وقوع خواهد پیوست و عربستان بهای مداخله در سوریه و جنگ‌های داخلی در یمن را خواهد پرداخت. این روزنامه اضافه کرده که احتمالا جایگزین ملک سلمان، محمد بن نایف، ولیعهد عربستان شود که رابطه‌ خوبی با واشنگتن دارد.

فارغ از اینکه استناد دیلی میل برای وقوع کودتا مبتنی بر چه اطلاعات و مشاهدات دقیقی است، اما می توان گفت که سابقه کودتا در امر جانشینی در عربستان مسبوق به سابقه بوده و با توجه به اصطکاک قدرت میان شاهزادگان بخصوص رقابت محمدین و همچنین میل قدرت به انحصاری شدن در خاندان نایف یا سلمان در مقطع کنونی، نباید احتمال آنرا از نظر دور داشت، بخصوص که عربستان وارد یک برهه تاریخی، سرنوشت ساز و مبهم از حیث جانشینی شده است.

طرح این گزاره مبتنی بر چند استدلال اصلی است:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی وقوع کودتا در عربستان سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..