تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریست عامل حمله به کلوب شبانه در استانبول + تصاویر

رسانه های ترکیه تصویری - نه چندان واضح - از تروریست عامل حمله به یک کلوب شبانه در استانبول را منتشر کرده اند.

تصویر تروریست عامل حمله به کلوب شبانه در استانبول

رسانه های ترکیه تصویری - نه چندان واضح - از تروریست عامل حمله به یک کلوب شبانه در استانبول را منتشر کرده اند و همزمان روزنامه حریت به نقل از منابع سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه (میت) از احتمال تابعیت قرقیزی و یا ازبکی عامل حمله و ارتباط او با داعش خبر داده اند.نیروهای امنیتی ترکیه در جستجوی تروریست عامل حمله هستند.

تصویر

روز گذشته داعش مسئولیت حمله به کلوبی شبانه در استانبول را بر عهده گرفت و همزمان پلیس ترکیه با انتشار تصاویری واضح تر از عامل حمله استانبول اعلام کرد قادر شده اثر انگشت این تروریست را نیز کشف و شناسایی کند. پلیس اعلام کرده همچنان به عملیات جستجو برای یافتن مظنون به حمله تروریستی خونین شب سال نو در استانبول ادامه می دهد.

تصویر

انتشار تصویر واضح تر از مظنون یک روز پس از انتشار تصویر مبهم اولیه

عصر ایران

اخبار مرتبط:

دختری که مرگ خود را در استانبول پیش‌بینی کرده بود! + تصاویر

آغاز فاجعه‌ بار 2017 در ترکیه:حمله به باشگاه شبانه در استانبول+تصاویر

بازیگران ایرانی ای که پیش از حملات تروریستی فرودگاه استانبول آنجا را ترک کرده بودند+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریست عامل حمله به کلوب شبانه در استانبول + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..