تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت توجه جدی به اسناد بالادستی/ شرکت بیش از 20 دستگاه و وزارتخانه در تدوین سند هوا و فضا

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر توجه جدی به اسناد بالادستی گفت: در تدوین و تصویب سند هوا و فضا بیش از 20 دستگاه و وزارتخانه شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور باید نسبت به این اولویت ها حساس باشند، افزود: خوشبختانه تمام مسئولان و دست اندرکاران این حوزه با جمع آوری گزارش ها، به اشکالات ساختاری و محتوایی موجود پی بردند، لذا شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای پیگیری ویژه، گزارش ها را بسیار جدی گرفته است.

کبگانیان اظهار داشت: در این ساختارها علاوه بر بحث بودجه، مباحثی مثل قانون گذاری و برخی کمبودهای دیگر، توجه بیشتر مسئولان عالی رتبه را می طلبد، لذا برای کمتر شدن نگرانی ها در این حوزه و رسیدن به راه حلی نو در حال تلاش و پیگیری هستیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: تفکر برخی از مسئولان در این باره که این اسناد یکسری آرزوهای دست نیافتنی هستند را به شدت محکوم می کنیم چون آنها با بررسی و نظر کلیه کارشناسان و مسئولان نظام چه در دستگاه‌های فنی و چه اجرایی تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تدوین و تصویب برخی از اسناد حدود 2 سال و نیم زمان صرف شده، گفت: برای تدوین این اسناد کلیه دستگاه‌های اجرایی، برخی دستگاه‌های فنی و دفاعی و وزارت خانه های ذیربط همگی درگیر بودند به عنوان مثال برای تدوین سند هوا و فضا بیش از 20 دستگاه (حتی برخی دستگاههای درجه اول) و وزارتخانه کلان کشور شرکت داشتند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: بنابراین تلاش و زحمت تدوین و تصویب اسناد متعلق به کل کشور است و این برداشت که برخی از اسناد آرزوهایی هستند که دلیلی به رسیدن اهداف آن نیست، کاملا اشتباه است.

کبگانیان با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی علاقه دارد کم و کاستی های موجود را پیدا و رفع کند، عنوان کرد: با توجه به آن که مقام معظم رهبری و شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به این اسناد حساسیت دارند طلب گزارش و دغدغه های خود را در این راستا اعلام می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت توجه جدی به اسناد بالادستی/ شرکت بیش از 20 دستگاه و وزارتخانه در تدوین سند هوا و فضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..