تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین عکس‌های اینستاگرامی خود در سال 2016 را پیدا کنید

شما می توانید 9 عکس محبوب خود که در سال 2016 در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید را پیدا کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است که به وسیله آن می توانید تصاویر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. با اتمام سال 2016 میلادی، بسیاری افراد تمایل دارند تا محبوب ترین تصاویری که در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته اند را پیدا کنند. اگر شما پست های بسیاری در صفحه خود ارسال کرده باشید قطعا پیدا کردن عکس های محبوب کار بسیار زمان‌بر و سختی خواهد بود.

با استفاده از ترفند زیر می توانید 9 عکس محبوبی که در سال 2016 در صفحه خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشتید را به سرعت پیدا کنید و متوجه شوید، تمام پست های شما، در مجموع چند لایک دریافت کرده است.

شایان ذکر است؛ برای استفاده از این ترفند، حساب کاربری شما باید حالت عمومی داشته باشد.
ابتدا وارد سایت 2016bestnine.com شوید.

اینستاگرام

نام کاربری خود در اینستاگرام را وارد کنیداینستاگرامبر روی GET کلیک کنید و منتظر بمانید تا فرآیند ساخت کلاژ تمام شود. این کار ممکن است تا چند دقیقه طول بکشد.اینستاگرامدر پایان می توانید 9 عکس محبوب خود که در سال 2016 در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید را در قالب یک کلاژ مشاهده کنید.اینستاگرام

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین عکس‌های اینستاگرامی خود در سال 2016 را پیدا کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..