تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا خانم ها باید فلفل قرمز بخورند؟

به گزارش افکارنیوز،

مطالعات محققان دانشگاه آلمان نشان داده است، ترکیب فلفل قرمز نقش مؤثری را در کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه ایفا می‌کند. 

مولکول‌های تند فلفل قرمز سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد، به همین دلیل مصرف فلفل قرمز هم مانع از ابتلا به این سرطان می‌شود و هم نقش مؤثری در درمان ایفا می‌کند. 

محققان دانشگاه رور باور دارند، کپسایسین موجود در فلفل از رشد تومورهای سرطانی جلوگیری می‌کند و حتی سبب از بین رفتن سلول‌های بدخیم می‌شود. اثر این ماده در از بین بردن تومورهای پروستات و بیضه و سرطان‌های مرتبط با اختلال هورمونی مشاهده شده است.

فلفل قرمز سرشار از ویتامین c است، خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و اثر شیمیایی موادی که به بافت‌های بدن آسیب می‌رسانند را خنثی می‌کند.

 فلفل قرمز به واسطه دارا بودن ویتامین c موجب افزایش قدرت ایمنی بدن می‌شود و همین خطر ابتلا به سرطان را دفع می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا خانم ها باید فلفل قرمز بخورند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..