تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان رییس جمهور در مورد لغو کنسرت ها

رییس جمهور 12دی 1395 با اشاره به عدم هماهنگی نیروی انتظامی و وزارت ارشاد در مساله لغو کنسرت ها، این معضل را باعث کاهش نشاط در جامعه دانست.

واکنش رئیس جمهور به لغو کنسرت ها

حجت‌الاسلام حسن روحانی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی خود با مردم بر لزوم ایجاد نشاط در جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و گفت:

این‌گونه آسیب‌ها با هم مرتبط هستند ما باید جامعه‌ای با نشاط داشته باشیم اینکه در برخی از شهر‌ها بعد از مدت‌ها و بعد از سخت‌گیری‌هایی که وجود دارد از جانب وزارت ارشاد و سازمان‌های دیگر می‌خواهد کنسرتی برگزار شود با شرایطی که وجود دارد مجوز می‌گیرد اما نهادهای مختلف از قبیل نیروی انتظامی، اماکن و خود وزارت ارشاد هر کدام یک جور رفتار می‌کنند و در آخر سر هم به خاطر بهانه‌ای مراسم به هم می‌خورد؛ نشاط مردم را کاهش می‌دهد.

روحانی افزود:

نباید مردم را دچار مشکل کنیم. نمی‌خواهم بگوییم که نیرو‌ها به وظایف خود عمل نکنند، حرف ما این است که دین ما دین سهلی است. ما در اسلام اصلا حکم حرجی نداریم ما باید جامعه با نشاط داشته باشیم.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: ilna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان رییس جمهور در مورد لغو کنسرت ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..