تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ائتلاف آمریکا به کشتار ۱۸۸ غیرنظامی در سوریه و عراق اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، فرماندهی ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش که آمریکا سرکردگی آن را برعهده دارد به کشته شدن ۱۸۸ غیرنظامی در سوریه و عراق از ابتدای عملیات این ائتلاف در دو کشور مذکور اعتراف کرد.

ارتش آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که از سال ۲۰۱۴ تا کنون طی عملیات این ائتلاف در عراق و سوریه دست کم ۱۸۸ غیرنظامی کشته شده اند.

کارگروه مشترک ارتش آمریکا در ارزیابی ماهانه خود از قربانیان غیرنظامی عملیات این ائتلاف اعلام کرد که همچنان در خصوص ۵ گزارش پیرامون کشته شدن غیر عمدی غیرنظامیان تحقیق می کند که ۴ مورد آن مربوط به حملات هوایی در سال ۲۰۱۶ و یک مورد مربوط به سال ۲۰۱۵ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ائتلاف آمریکا به کشتار ۱۸۸ غیرنظامی در سوریه و عراق اعتراف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..