تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان پرسپولیس برای برانکو جشن گرفتند+ عکس

به گزارش افکارنیوز،

برانکو ایوانکوویچ که خود را مهیای حمله رسانه ای به کارلوس کی روش کرده بود، بعد از انجام آن در حالی که هنوز عصبانیتش فروکش نکرده بود در رختکن با سورپرایز بازیکنانش مواجه شد و سرخپوشان برای او جشن آغاز سال نوی میلادی گرفتند. 

حسین ماهینی و محسن مسلمان در نقش اول این اقدام برای سرمربی تیم قرار داشتند و دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز آنها را در این مسیر همراهی کردند تا برانکو ایوانکوویچ بعد از مشکلاتی که این روزها در خصوص عدم در اختیار داشتن شاگردانش برای آماده سازی با آن دست به گریبان است، برای لحظاتی با فراموشی این اتفاقات، به جشن با بازیکنان مشغول شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان پرسپولیس برای برانکو جشن گرفتند+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..