تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیه انفجارهای تروریستی بغداد را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی روز دوشنبه در بغداد پایتخت عراق را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه ترکیه در این بیانیه انفجارهای مذکور را به شدت محکوم کرده و افزود که چنین اقدامات تروریستی موجب ترس دولت و مردم عراق نخواهد شد.

در همین حال منابع ترکیه ای اعلام کردند که «بنعلی ایلدریم» نخست وزیر ترکیه روز ۵ و ۶ ژانویه جاری (۱۶ و ۱۷ دی) به عراق سفر خواهد کرد. بنا بر اعلام منابع نخست وزیری ترکیه ایلدریم در سفر به عراق علاوه بر بغداد به اربیل نیز سفر خواهد کرد.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و حیدر العبادی نخست وزیر عراق نیز چند روز پیش از این به صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

لازم به ذکر است که در پی سلسله انفجارهای تروریستی روز دوشنبه که مناطق مختلف بغداد پایتخت عراق را هدف قرار داد حدود ۵۰ نفر کشته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیه انفجارهای تروریستی بغداد را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..