تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معارضان سوری ازتعلیق گفتگوها درباره مذاکرات صلح «آستانه» خبردادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، گروه های معارض سوری شامگاه دوشنبه از تعلیق تمام گفتگوهای مربوط به مذاکرات صلح با دولت سوریه که قرار بود در «آستانه» پایتخت قزاقستان برگزار شود، خبر دادند.

گروه های معارض سوری در بیانیه مشترکی مدعی شده اند که این اقدام در واکنش به نقض مفاد آتش بس از سوی دولت سوریه اتخاذ شده است.

هیات موسوم به هیات عالی مذاکرات معارضان سوری برخاسته از کنفرانس ریاض پیشتر از دعوت برای گفتگو درباره حل بحران سوریه در پایتخت قزاقستان استقبال کرده بود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه پیش از این از ارائه پیشنهادی به طرف های نزاع سوریه برای ادامه مذاکرات صلح در «آستانه» که می تواند صحنه جدید و مفیدی برای مذاکرات ژنو باشد خبر داده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معارضان سوری ازتعلیق گفتگوها درباره مذاکرات صلح «آستانه» خبردادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..