تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوران بخش عكس نهمین جشنواره طنز سوره اعلام شدند

محمد فرنود، رسول اولیازاده و مجتبی آقایی به ارزیابی آثار بخش عكس نهمین جشنواره طنز سوره می‌پردازند.

داوران بخش عكس نهمین جشنواره طنز سوره اعلام شدندبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محمد فرنود، رسول اولیازاده و مجتبی آقایی به عنوان هیئت داوران بخش عكس نهمین جشنواره طنز سوره انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش، داوری این آثار از میان تعداد 349 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره انجام می شود و آثار برتر در روزهای 25 و 26 دی ماه 95 معرفی می شوند.
 
بیوگرافی داوران بدین شرح است:
 
محمد فرنود متولد ۱۳۳۶ در سمنان و از سال 54 كار خبرنگاری عكاسی را با روزنامه كیهان آغاز كرد.
 
حضور در رویدادهای مهم داخلی و خارجی و تهیه  آرشیوی از عكس‌های زمان جنگ، برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی همراه با چاپ كتاب از جمله سوابق وی به شمار می رود.
همكاری با  آژانس‌های بین‌المللی عكاسی خبری سیپافرانسه( Sipa)، حضور در شورای سیاست‌گذاری و داور دوسالانه‌های عكس، مسابقات عكاسی و تدریس عكاسی از دیگر فعالیت های وی به شمار می رود.
 
رسول اولیا‌زاده فارغ التحصیل مقطع كار‌شناسی ارشد گرافیك است كه از سال ۵۹ تاكنون فعالیت مستمری در عرصه گرافیك، عكاسی تئا‌تر و مطبوعات داشته است.
 
مدرس عكاسی و گرافیك در دانشگاه‌های هنر، عضو هیئت داوران مسابقات عكس در سطح داخلی، عكاس مطبوعات از سال ۵۹ تا ۸۶، عضو سه دوره هیئت مدیره انجمن صنفی عكاسان مطبوعات، دبیر سرویس عكس نشریات مختلف، گرافیست و صفحه آرا در مجلات مختلف و مدیریت خانه عكاسان ایران از جمله سوابق فرهنگی و هنری وی در عرصه عكاسی بوده است.
 
مجتبی اقایی عكاس و پژوهشگر، دارای كار‌شناسی عكاسی از دانشكده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و كار‌شناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی است و درجه یك هنری رشته عكاسی از شورای ارزشیابی هنرمندان كشور را دارد.
 
آقایی تاكنون سوابق حرفه‌ای، اجرایی و آموزشی متعددی در زمینه‌های هنری، مطبوعاتی، اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی داشته است. مدیركل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر كل تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دبیر دوره‌های نهم تا دوازدهم جشنواره روابط عمومی‌های بر‌تر كشور، دبیر هفتمین تا دهمین دوسالانه ملی عكس ایران، عضو هیئت موسس انجمن‌های عكاسان میراث فرهنگی و گردشگری ایران، انجمن عكاسی ایران و انجمن نخبگان روابط عمومی ایران و... از جمله سوابق وی به شمار می رود.

آثار عكس مجتبی آقایی تاكنون در نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعدد داخل و خارج از كشور به نمایش گذاشته شده است.
 
این جشنواره در بخش های نثر، نظم، داستان كوتاه، مقالات پژوهشی، عكس، كاریكاتور و استندآپ كمدی (مكتوب یا تصویری) و با موضوع آزاد برگزار می شود.

انتهای پیام/

 
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوران بخش عكس نهمین جشنواره طنز سوره اعلام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..