تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین نرم افزار ها و بازی های سال 2016

گوگل لیست بهترین بازی ها و نرم افزار های سال 2016 پلی استور را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛پس از پایان سال 2016 بزرگترین فروشگاه نرم افزار جهان یعنی گوگل پلی  5 نرم افزار و 5 بازی برتر و پر مخاطب خود را معرفی کرد.

 در این لیست در قسمت بازی ها طبق پیش بینی و با وجود افت محسوس مخاطب بازی پوکمون گو  در صدر است  اما در  قسمت نرم افزار ها  برخلاف انتظار یک اپلیکیشن سبک سرگرمی از نوع تغییر چهره در صدر است.

گوگل پلی بهترین نرم افزار ها و بازی های سال 2016 را معرفی کرد

برترین‌ بازی ها:

1.    پوکمون گو Pokémon Go
2.    کلش رویال  Clash Royale
3.    ترافیک رایدر  Traffic Rider
4.    اسلایتر دات آی او slither.io
5.    لیگ رویایی فوتبال Dream League Soccer 2016

گوگل پلی بهترین نرم افزار ها و بازی های سال 2016 را معرفی کرد برترین نرم افزار ها:
تغییر چهره ۲ "Face Changer 2" لومیر " Lumyer" کست باکس "Castbox" صفحه کلید اموجی نسخه‌ی پرو "Emoji Keyboard Pro" ام.اس.کیو.آر.دی "MSQRD"

منبع: گوگل

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین نرم افزار ها و بازی های سال 2016»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..