تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه اجرای کنسرت ها در جشنواره موسیقی فجر

به گزارش افکارنیوز،

تعداد زیادی از گروه های موسیقی دستگاهی ایران که اجرای بخشی از آن ها،‌ سنتی است در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر روی صحنه می رود.

در این میان تعدادی از اجراهای موسیقی دستگاهی در تالار وحدت و بخش دیگر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

** ارکستر راز و نیاز

ارکستر راز و نیاز در روز اول جشنواره سی و دوم به خوانندگی سالار عقیلی ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می رود.

**گروه خنیاگران مهر

گروه موسیقی خنیاگران مهر با حضور بهزاد عبدی به عنوان آهنگساز، وحید تاج به عنوان خواننده در دومین روز جشنواره ساعت 21:30 در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازند.

**گروه آن

گروه موسیقی آن به سرپرستی آریا محافظ و با خوانندگی مجتبی عسگری در روز پنجم جشنواره ساعت 21:30 در فرهنگسرای نیاوران با علاقمندانش دیدار می کند.

**گروه لوتوس

گروه موسیقی لوتوس در روز ششم بزرگترین رویداد موسیقایی کشور با حضور حمید بهروزی نیا و با خوانندگی اشکان کمانگری ساعت 21:30 در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

** گروه آهنگ

گروه موسیقی آهنگ با حضور مهرداد ناصحی و مهدی امامی ساعت 21:30 هفتمین روز جشنواره به اجرای برنامه می پردازد.

** گروه همنوازان سایه

گروه موسیقی همنوازان سایه با حضور محمد امین اکبر پور و به خوانندگی حسین علی شاپور ساعت 21:30 روز هشتم جشنواره موسیقی فجر با علاقمندان موسیقی ایرانی ملاقات می کند.

**گروه چهار باغ

گروه موسیقی چهار باغ با حضور علی رستمیان و محمد رضا رستمیان در آخرین روز سی و دومین جشنواره موسیقی فجر ساعت 21:30 در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

گفتنی است،‌سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از 22 تا 30 دی برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه اجرای کنسرت ها در جشنواره موسیقی فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..