تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن تولد 22 سالگی سردار آزمون (عکس)

جشن تولد 22 سالگی سردار آزمون (عکس)سردار آزمون ستاره فوتبال ایران 22 ساله شد

ستاره جوان فوتبال ایران که در فوتبال روسیه بسیار درخشیده است اکنون 22 ساله شده است و تولد خود را در کشور روسیه جشن گرفت.

 

به نقل از اخبار ورزش روسیه، سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف ۲۲ ساله شد. به همین خاطر باشگاه روستوف جشن تولدی برای این بازیکن گرفت تا روحیه او را پیش از ادامه رقابت‌های باشگاهی در روسیه را بالا ببرد. باشگاه روستوف در این پیام تبریک آورده است: با تمام وجود تولدت‌ را تبریک می گوییم و آرزوی گل‌ زدن‌های بیشتری از سوی تو در بازی‌های آینده داریم. در کنار آن آرزوی سلامتی برای شما داریم.سردار آزمون قرار است ششم ژانویه همراه با سایر بازیکنان روستوف به امارات برود تا در اردوی تدارکاتی امارات تیمش را همراهی کند.

جشن تولد 22 سالگی سردار آزمون (عکس)

تولد سردار آزمون

جشن تولد 22 سالگی سردار آزمون (عکس)

عکس های جشن تولد سردار آزمون در روسیه

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن تولد 22 سالگی سردار آزمون (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..