تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : ای کاش همه ما از روانسری‌های رئوف درس بگیریم

وزیر بهداشت نوشت:


ای کاش همه ما از روانسری‌های رئوف درس بگیریم


زندگی > سلامت – همشهری آنلاین:
وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: ای کاش همه ما از روانسری‌های رئوف درس بگیریم و چه خوب که رسانه‌ها به این خبرها بیش از بپردازند.

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر سیدحسن هاشمی نوشت: شنیدن برخی خبرها حس خوب و لذت‌بخشی در جان آدمی می‌ریزد و گاهی با خواندن بعضی خبرها در هیاهوی پر ازدحام اخبار ناخوشایند، لبریز از عشق می‌شویم و سرشار از احساس خوب مهرورزی و امید.

امروز برای من این‌گونه بود، خبری خواندم که نه تنها در آن از دلهره و خشونت و دروغ و حسادت و… خبری نبود، که آدمی با خواندنش سر شوق می‌آمد و حس‌لذتبخش مهرورزی را تجربه می‌کرد.

در روانسر، شهری از توابع استان کرمانشاه، انسان ها به جای تماشای صحنه اعدام، جلوی منزل مقتول گرد هم آمدند و از پدر و مادرش رضایت گرفتند.

خبر کوتاه بود؛ اما به اندازه همه دوستی‌ها و عاشقی‌های عالم بلند.

خبر از شهری کوچک به گوش می‌رسید که انسان هاانش چندان اسیر تجمل و رفاه‌‌زدگی و زندگی‌های آن‌چناکودکستند، اما قلبی دارند مهربان و فراخ به وسعت همه این کره خاکی.

ای کاش همه ما از روانسری‌های رئوف درس بگیریم و چه خوب که رسانه‌ها به این خبرها بیش از بپردازند. خبرهایی که به جای ترس و خشونت و بی‌مرامی، حس دلنشین مهربانی و دوست داشتن و احترام به همنوعان را به جان شنونده می‌ریزد.

همه باید تمرین کنیم از خبرهای مثبت، از خلق خوش، روی باز، انسان هاداری، مهربانی و حقوق شهروندی بیش از بگوییم.

حتما بخوانید :   زیباجو : بعد از ورزش چه بخوریم

انسان امروز به شنیدن این خبرها بیش از همیشه نیاز دارد.

منتظر دیگران هم نباشیم؛ برای آن چه می‌پسندیم، از خودمان شروع کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : ای کاش همه ما از روانسری‌های رئوف درس بگیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..