تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه پایان خدمت سربازی رفیعی را امضا شد

مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی نامه پایان خدمت سروش رفیعی را امضا کرد.

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه تراکتور سازی ضمن تائید این موضوع گفت:خدمت سربازی سروش رفیعی 19 دی ماه به پایان می رسد و بر این اساس مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز نامه پایان خدمت رفیعی را در تاریخ مقرر امضا کرد و به معاونت انسانی سپاه پاسداران ارجاع دادیم.

وی در ادامه عنوان کرد:رفیعی دارای اضافه خدمت سربازی بود اما با تلاش ها و پیگیری های آجرلو اضافه خدمت این بازیکن بخشیده شد و وی در زمان مقرر خدمت سر بازی اش به پایان می رسد.

مدیر رسانه ای باشگاه تراکتور سازی در پایان خاطر نشان کرد :رفیعی پس از دریافت کارت پایان خدمت خود مشکلی برای انتخاب تیم آینده خود نخواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه پایان خدمت سربازی رفیعی را امضا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..