تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیلیچ: تصمیم داور ما را کشت!

کد خبر: ۴۵۳۹۶۵

۴۱۹  بازدید

اسلاون بیلیچ، سرمربی وستهام، پس از شکست 2-0 تیمش مقابل منچستریونایتد، اعلام کرد تصمیم داور برای اخراج سفیان فغولی، تیمش را کشت!

ورزش سه: در دقیقه 15 بازی بود که داور برخورد فغولی و فیل جونز را خطای شدید هافبک الجزایری وستهام تشخیص داد و او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

یونایتد از برتری نفری اش در نیمه دوم استفاده کرد و توانست با زدن دو گل توسط خوان ماتا و زلاتان ابراهیموویچ به پیروزی برسد.

بیلیچ به خبرنگاران گفت:" اصلا کارت قرمز نداشت. هردو بازیکن تکل زدند. خطای فیل جونز بود. او توپ را زد اما تکلش دو پا بود و سفیان را قیچی کرد.

بیلیچ: تصمیم داور ما را کشت!

پای فغولی از زمین فاصله نداشت و ضربه اش تعمدی نبود. این تصمیم کلیدی بود و ما را کشت. این تصمیم شرایط بازی را تغییر داد و برای ما کاملا ناعادلانه بود.

فیل بزرگنمایی کرد اما نمی توان او را سرزنش کرد. شاید او به این خاطر صحنه سازی کرد که خودش تکل خطرناک را رفت و باید خودش را نجات میداد.

گل دوم هم آفساید واضحی بود. وقتی بازیکنان استارت می زنند، تشخیص صحنه برای داور دشوار می شود. اما بازیکنان در حال قدم زدن بودند و داور باید تشخیص می داد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیلیچ: تصمیم داور ما را کشت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..