تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه کنندگان باعث رکود سینما هستند!

ابراهیم آبادی بازیگر پیشکسوت سینما تئاتر تلویزیون در مورد وضعیت کار و فعالیت های خود توضیحاتی داد و عنوان کرد که کار در سینما خوابیده است!

گفت و گو با ابراهیم آبادی بازیگر سینما تئاتر سینما تلویزیون

ابراهیم‌آبادی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر در خصوص وضعیت پیشنهادهای خود عنوان کرد:

پیشنهاداتی داشتم که از فیلمنامه‌ها راضی نبودم. در سینما کار به طور کلی خوابیده است و تهیه‌کنندگان باعث رکود سینما هستند چراکه به دلیل هزینه پایین از دوستان و آشنایان استفاده می‌کنند. از طرفی فیلمنامه هم تأثیر گذار است، زمانیکه پایه اصلی محکم نباشد فیلم خوبی را شاهد نیستیم.  این روزها دنبال کار بهتری می‌گردم به همین جهت فیلمنامه نوشتم و به دنبال تهیه‌کننده هستم اما هر کسی نظر خودش را می‌دهد.

بازیگر سریال «پا‌دری» در خصوص فعالیت های اخیر خود گفت:

نمایش نامه‌ای به نام «قصه‌ها غصه شدند» که در یادواره خمسه اجرا شد این روزها قرار است در خانه نمایش اجرا کنم.این نمایش درباره سیر تخیلی است که از پدر و مادر پیر خود جدا شده‌اند و به سوی جبهه رفتند و ماجراهایی برای او رخ می‌دهد. عاطفه حق شناس، حسین نصری، علی محمدی و مسعود ساعی در این نمایش بازی می کنند. 

گرد آوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:yjc.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه کنندگان باعث رکود سینما هستند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..