تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جالب از تغییر چهره حیوانات با محبت اطرافیان

 از قدیم گفته اند از محبت خارها گل می شوند این موضوع در میان حیوانات نیز صدق میکند کافیست یکبار امتحان کنید و نتیجه جالبی دریافت کنید به زبان آوردن کلمات محبت آمیز و رفتارعاطفی با حیوانات خانگی در برخورد آن ها با شما تغییرات قابل توجهی ایجاد خواهد کرد در ادامه به تصاویرجالبی در این زمینه دقت کنید .

محبت و خوش رفتاری، مسئله ای است که بر روی هر فرد تاثیر زیادی می گذارد. شما می توانید با اظهار علاقه خود نسبت به دیگران، رفتار آن ها را تغییر دهید و کاری کنید که آن ها درباره شما طور دیگری فکر کنند.

این مسئله تنها برای انسان ها صدق نمی کند و حتی اشیا نیز تحت تاثیر قرار می گیرند. حتما شما هم شنیده اید که کلمات محبت آمیز، می توانند شکل ملکول های آب را تغییر دهند. در مورد حیوانات نیز می توان چنین اثراتی را مشاهده نمود. تصاویری که در ادامه خواهید دید، واکنش حیوانات نسبت به محبت را نشان می دهند.

آن ها هنگام شنیدن کلمات خوشایند و مورد علاقه شان، رفتار جالبی از خود بروز داده و به نوعی آرام می شوند. از شما دعوت می کنیم به تماشای عکس ها بنشینید و لذت ببرید.

 

وبسایت روزیاتو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جالب از تغییر چهره حیوانات با محبت اطرافیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..