تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رؤسای جمهور آمریکا در لباس دامادی +تصاویر

شاید افرادی که در این عکس‌ها لباس دامادی به تن دارند نمی‌دانستند روزی رئیس جمهور یک کشور خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایالات متحده آمریکا تا کنون چهل و چهار رئیس جمهور را به خود دیده است. آخرین آنها باراک اوباما است که چند روز دیگر میز ریاست را به دونالد ترامپ تحویل می‌دهد. تصاویر زیر چهار تن از این رؤسای جمهور را در لباس دامادی نشان می‌دهد.

جرج بوش (پدر) چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکاست. او بین سالهای 1989 تا 1993 ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده داشت و در سال 1945 با باربارا پیرس ازدواج کرد. حاصل ازدواج آنها 6 فرزند از جمله جرج بوش (پسر) بود.

رؤسای جمهور آمریکا در لباس دامادی +تصاویر

بیل کلینتون چهل و دومین رئیس جمهور آمریکا از سال 1993 تا 2001 عهده‌دار این سمت بود. وی در سال 1975 با هیلاری رودهام ازدواج کرد که حاصل آن یک فرزند دختر به نام چلسی است.



رؤسای جمهور آمریکا در لباس دامادی +تصاویر

جرج بوش (پسر) از سال  2001 تا 2009 رئیس جمهور آمریکا بود. چهل و سومین رئیس جمهور آمریکا با لارا ولش، آموزگار و کتابدار ازدواج کرد. آنها دو فرزند دختر دارند.


رؤسای جمهور آمریکا در لباس دامادی +تصاویر

باراک اوباما اکنون آخرین روزهای ریاستش در کاخ سفید را می‌گذراند. او از سال 2009 وارد کاخ ریاست جمهوری شد. در سال 1992 با میشل ازدواج کرد و دو فرزند دختر دارد.


رؤسای جمهور آمریکا در لباس دامادی +تصاویر

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رؤسای جمهور آمریکا در لباس دامادی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..