تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمی با بازی رضا کیانیان مجوز ورود به شبکه نمایش خانگی گرفت

فیلمی با بازی رضا کیانیان مجوز ورود به شبکه نمایش خانگی گرفت

فرهنگ > سینما - شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 3 عنوان موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه 5 دی شورای پروانه نمایش خانگی كه با حضور اكثريت اعضاء برگزار شد، با عرضه فیلم‌هاي« سایه»  به تهيه‌كنندگي بهنام شهیدی و کارگردانی مسعود نوابی، «مردی روی ماه» به تهيه‌كنندگي رضا سلامی و کارگردانی اشکان شاپوری و «پازل» به تهيه‌كنندگي رضا نوروزی و کارگردانی کاوه دهقانپور موافقت شد.

همچنين در اين جلسه با عرضه هشت عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره ها و دو عنوان فیلم های مستند و آموزشی موافقت به عمل آمد.

رضا کیانیان در نقش سرگرد ساجدی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. پدرام شریفی، دیبا زاهدی، فاطمه گودرزی، شبنم مقدمی، ثریا قاسمی، محمود مقامی، امیرضا زرین بخش، مهدی موسی خانی دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«سایه» مضمونی اجتماعی -عاشقانه دارد و داستان پسر و دختری را روایت می‌کند که قصد دارند با یکدیگر ازدواج کنند اما با مخالفت پدر روبرو می‌شوند... .

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمی با بازی رضا کیانیان مجوز ورود به شبکه نمایش خانگی گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..