تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن و شوهر جوان زیر چرخ‌های سواری کشته شدند

ساعت 24- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: زن و شوهر 28 و 32 ساله هنگام عبور از عرض یکی از جاده های فرعی رزن بر اثر برخورد خودروی سواری با آنها در دم کشته شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان همدان با اعلام مطلب فوق افزود: دیشب یک زوج 28 و 32 ساله هنگام عبور از عرض جاده در فرعی رزن به سمت قروه درجزین و نزدیکی روستای فارسچین دچار سانحه می شوند.


وی اضافه کرد: خودروی سواری که با سرعت بالا در این جاده در حال تردد بود با عابران جوان برخورد کرده و از محل حادثه متواری می شود ولی پس از گذشت 2 ساعت خود را به پاسگاه انتظامی معرفی کرده است.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: حرکت با سرعت بالای خودرو و محدودیت دید راننده به علت استفاده عابران از لباس های تیره در شب عامل بروز این سانحه فوتی بوده است.

وی افزود: در 9 ماهه سالجاری 25 عابر پیاده هنگام عبور از عرض جاده به علت بروز سانحه تصادف جان باختند همچنین 704 تن مجروح شدند.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: عابران پیاده هفت درصد از مجروحان و متوفیان سوانح جاده ای استان همدان را تشکیل می دهند که این آمار از کل متوفیان و مجروحان سوانح درون شهری استان بالاتر است.

خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن و شوهر جوان زیر چرخ‌های سواری کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..