تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت عاملان شهادت دو مرزبان در هنگ مرزی تایباد

فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی از به هلاکت رسیدن عاملان شهادت دو مرزبان در مزرهای شرقی این استان در شهرستان تایباد خبر داد.

هلاکت عاملان شهادت دو مرزبان در هنگ مرزی تایبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ماشاالله جانثار گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای غیور هنگ مرزی تایباد و با به کنترل در آوردن محل درگیری و شهادت مرزبانان این هنگ در چند روز گذشته، عاملان شهادت این دو مرزبان به هلاکت ر سیدند.
وی افزود: در حالی که تحقیقات در خصوص شناسایی عوامل شهادت دو شهید، در مناطق و ارتفاعات مرزهای شرقی استان ادامه داشت، امروز بعداز ظهر ماموران مستقر در این محل متوجه تردد دوباره عاملان درگیری های چند روز گذشته شدند که در یک درگیری و درکوتاهترین زمان توانستند آنها را به هلاکت برسانند.
فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: تعقیب اشرار در این منطقه به دلیل سخت گذر بودن آن بسیار مشکل است اما هم رزمان ما در درگیری اشرار را حدود 15 کیلومتر تعقیب کردند و در ارتفاع 2 هزار متری با شجاعت جنگیدند و در حین درگیری 2 تن از این مرزبانان به شهادت رسیدند.
ستوان یکم 'جواد آرامش' و ستوان دوم 'امیر نامدار' از فرماندهان یکی از پاسگاه های حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد روز جمعه در درگیری با اشرار و سوداگران مرگ به شهادت رسیدند.
استان خراسان رضوی 300 کیلومتر و شهرستان تایباد 90 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.
شهرستان تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده است.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت عاملان شهادت دو مرزبان در هنگ مرزی تایباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..