تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسي راهکارهای رونق در طرح هاي اقتصادي صنعتي درگز

راهکارهای رونق در طرح های اقتصادی شهرستان درگز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در دیدار با فرماندار درگز عنوان کرد: در راستاي جذب سرمايه گذار صنعتي، توسعه صنعتي و اشتغالزايي مولد راهکارهای رونق در طرح هاي اقتصادي صنعتي این شهرستان توسط مشاوران خبره بررسي مي شود.
مسعود مهدی زاده مقدم در این دیدار افزود: وجود صنایع فعال و اشتغالزایی مولد سبب جلوگیری از مهاجرت مردم بومی منطقه شده و رونق اقتصادی شهرستان را در بر خواهد داشت.
وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با وجود پتانسیل های ویژه منطقه تلاش خود را در راستای توسعه متوازن، تکمیل و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت ایجاد جذابیت در سرمایه گذاری صنعتی خواهد کرد.
مهدی زاده مقدم با بیان تشکیل نشست‌های رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی درشهرستان ها عنوان کرد: بیشتر مسائل و مشکلات این واحدها با همت مسئولین شهرستانی قابل حل بوده و سبب رونق بیشتر صنایع می شود.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اظهار داشت: آموزش های هدف دار و ظرفیت سازی برای اشتغال در واحدهای کوچک و متوسط درشهرکهای صنعتی استان برنامه ریزی شده و در حال انجام است.
در ادامه مرتضی حمیدی فرماندار درگز گفت: رونق اقتصادی کشور در گرو درون گرایی و توجه و حمایت به بخش تولید داخلی است.
فرماندار درگز افزود: یکی از راهبردهای موجود در اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و از مهمترین عناصر موجود در اقدام و عمل پرهیز از سستی اقتصادی و لحاظ نمودن انصاف و عدالت اسلامی در بازار است.
مهدی زاده مقدم بيان داشت: حضور مشاوران اقتصادي و صنعتي نيز كمك شاياني به احصاء نيازهاي سرمايه گذاري در اين شهرستان و شهرك صنعتي خواهد كرد.
وی خاطرنشان کرد: همه نوع مساعدت نيز در راستاي رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران اين شهرک صنعتی نيز انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام/ ف.ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسي راهکارهای رونق در طرح هاي اقتصادي صنعتي درگز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..