تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




370 نانوایی در بابل به سوخت دوم مجهز شدند

جعفر آقاجان نتاج در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین 85 واحد نانوایی در بابل با نصب سیلندر گاز، کپسول های 50 کیلویی دریافت کردند.

وی اظهارداشت: دوگانه سوز کردن نانوایی های بابل به سرعت در حال انجام است و در هر روز حدود 10 واحد نانوایی دوگانه سوز می شوند و تمام واحد های نانوایی مکلف شدند در کوتاه ترین زمان به سوخت دوم مجهز شوند.

وی اضافه کرد: دوگانه سوز شدن واحدهای نانوایی بسیار برای ما حائز اهمیت است و در صورت افت فشار گاز، حتی یک نانوایی هم در بابل نباید بخاطر نداشتن گاز نان پخت نکنند و این امر به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

آقاجان نتاج گفت: از مجموع 700 واحد نانوایی در بابل تعداد 545 واحد آرد یارانه ای و بقیه از آرد آزاد پز استفاده می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «370 نانوایی در بابل به سوخت دوم مجهز شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..