تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگيري سارق سابقه دار با 11 فقره سرقت در لنگرود

فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود از دستگيري سارق سابقه دار كه 11 فقره سرقت را در كارنامه داشت خبر داد .

دستگيري سارق سابقه دار با 11 فقره سرقت در لنگرودبه گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، سرهنگ حسين نيك فرد در اين باره  گفت: ماموران پاسگاه انتظامي ديوشل اين شهرستان با دريافت گزارش مردمي مبني بر سرقت منزل ؛موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.  
 
فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود با بيان اينكه ماموران انتظامي با بررسي به صحت گزارش پي بردند، افزود: ماموران انتظامي اين شهرستان با انجام يك عمليات غافلگيرانه، متهمرا ديان خصوص شناسايي و وي را در هنگام سرقت از منزل دستگير كردند.  
 
وي با تصريح براينكه اين سارق29 ساله اهل و ساكن  لنگرود بود، ادامه داد: در بررسي سابقه اين متهم مشخص شد كه وي سارق سابقه دار است.  
 
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه متهم پس از دستگيري به 11 فقره سرقت منزل و محتويات خودرو اعتراف كرد، افزود: متهم مذكور با تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگيري سارق سابقه دار با 11 فقره سرقت در لنگرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..