تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل اغفال زن جوان گیلانی در تلگرام دستگیر شد

رییس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گیلان از دستگيري عامل اغفال خانم جوان 31 ساله گیلانی در تلگرام ، خبر داد.

دستگیری عامل اغفال خانم جوان 31 ساله گیلانی در تلگرامبه گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، سرهنگ ايرج محمدخاني با اعلام اين خبر گفت: در پي ارجاع يک  فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي خانم 31 ساله  گيلاني مبني بر اغفال وی از طريق تلگرام ، موضوع در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.  
 
 رییس پليس فتا استان گيلان افزود: با پي جويي فني و پليسي، عامل اغفال خانم جوان 31 ساله گیلانی در تلگرام، كه مردي 26 ساله اهل و ساکن تهران بود، شناسايي و دستگير شد.  
 
وي با تاكيد براينكه با توجه به ادله ديجيتالي كشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابي خود و اينکه از طریق تلگرام ابتدا اعتماد شاکیه را جلب نموده سپس با دادن وعده ازدواج به وی عکس های خصوصی او را بدست آورده و بعد با وسیله قراردادن عکس های شخصی شاکیه و تهدید به انتشار آنها ، قصد اخاذي از وي را داشته ؛ اعتراف که جهت سير مراحل قانوني به دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت معرفی و از آن طریق با صدور قرار 800 میلیون ریالی ، روانه زندان شد  .  
 
رییس پليس فتا گيلان با بيان اينكه امروزه جايگزين هاي خوبي براي انواع رسانه هاي اجتماعي توسط جوانان خوش فکر کشورمان طراحي و اجرا شده که هم نياز کاربران را به خوبي برطرف مي کند و هم خيال کاربران از امنيت و سلامت اخلاقي اين شبکه ها راحت تر است، از مردم خواست، در انتخاب پيام رسان هاي موبايلي شرکت هاي بيگانه و استفاده از خدمات آنها، محرمانگي و امنيت اطلاعات شخصي را جدي بگيرند، در ارتباط، انتشار و اشتراک تقواي رسانه اي را رعايت کنند، براي اعتماد و دوستي در فضاي مجازي وسواس به خرج دهند، در انتخاب گزينه هاي ايراني شک نکرده و در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان هاي موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irيا ايميل اين پليس به نشاني Gfata@police.irگزارش نمايند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل اغفال زن جوان گیلانی در تلگرام دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..