تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگيری باند سارقان منازل روستايی در آستانه اشرفيه

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفيه از متلاشی شدن باند سارقان منازل روستايی با 12 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

دستگيری باند سارقان منازل روستايی در آستانه اشرفيهبه گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، سرهنگ منوچهر محبوبي در گفتگوی با خبرنگار باشگاه در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند نقره سرقت از منازل روستايي حوزه دهكا و دهشال در اين شهرستان دستگيري سارقين در دستور كار  پليس قرار گرفت.  

سرهنگ محبوبي در ادامه افزود: ماموران درتحقيقات پليسي 4 نفر متهم و يك نفر مالخر در اين خصوص شناسايي و آنان رادر مخفيگاه شان د ستگير كردند.  
 
وی با اشاره به اینکه، متهمان در بازجويي‌هاي فني ماموران  به 12 فقره سرقت لوازم منزل از خانه هاي روستايي اعتراف كرده اند.  
 
سرهنگ محبوبي تصريح كرد: ماموران در بازرسي ازمخفيگاه متهمان چهارصد و90كيلوگرم شلتوك برنج؛ يك يخچال فريزر؛ يك رشته گردنبند طلا و 3عدد كپسول گاز كشف و ضبط كردند.
 
فرمانده انتظامي آستانه اشرفيه در پايان از تشكيل پرونده براي  متهمان  و ارسال آنان به  مقام قضايي خبر داد واز مردم خواست با رعايت نكات ايمني و  توجه به هشدارهاي پليس اموال خود را از دست برد سارقان محفوظ نگه دارند .

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگيری باند سارقان منازل روستايی در آستانه اشرفيه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..