تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا این عکس پای اشکان دژاگه را به کمیته اخلاق باز می‌کند؟

اشکان دژاگه بازیکن ملی پوش ایرانی عکسی حاشیه ساز از خود را در صفحه اینستاگرام‌اش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشکان دژاگه بازیکن ملی پوش ایرانی با انتشار عکسی از خود و همسرش در صفحه اینستاگرام، حاشیه ساز شد. عکسی که شاید به دلیل انتشار آن، پایش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باز شود، اشکان دژاگه به دلیل اینکه در خارج از ایران زندگی می کند احتمالا نسبت به فرهنگ ایرانی چندان شناخت ندارد، البته او واکنش های کاربران به این تصویر را پیش بینی کرده بود و برای جلوگیری از توهین و موارد امثال آن، امکان کامنت گذاشتن در این پست را غیر فعال کرده است.آیا این عکس پای اشکان دژاگه را به کمیته اخلاق باز می‌کند؟


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا این عکس پای اشکان دژاگه را به کمیته اخلاق باز می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..