تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای مانور زلزله 6.7 ریشتری در آق قلا + تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان آق‌قلا در این مانور گفت : سناریویی با این موضوع که زلزله 6.7 ریشتر در روستای قرنجیک پور امان اتفاق افتاده است طراحی گردید که به‌سرعت تیم ارزیاب را به منطقه اعزام کردیم که خسارات وارده را گزارش کنند.

وی افزود : پس از دریافت گزارشات واصله، مشخص گردید که وارده بیشتر از توانایی شهرستان است به همین جهت به شهرستان‌های معین گرگان بندر ترکمن، بندرگز و کردکوی خبر داده شد و درخواست کمک شد. پس از طی سی دقیقه نیروهای امدادی در محل حضور یافتند و شروع به استقرار کردند.

فرماندار شهرستان آق‌قلا خاطرنشان کرد : این عکس‌العمل سریع نمایش‌دهنده این است که اگر خدای‌نکرده اتفاق این‌چنینی به وقوع بپیوندد بلافاصله و با تمام قدرت به کمک مردم آمده و آن‌ها را یاری می‌کنیم.

مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا مانور زلزله آق قلا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای مانور زلزله 6.7 ریشتری در آق قلا + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..