تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین تهدید برای منافع آمریکا در منطقه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر دلدار عصر امروز در همایش بصیرتی که در مسجد فاطمه ‌الزهراء (س) برگزار شد با بیان اینکه 9 دی انقلاب اسلامی را حفظ کرد، اظهارداشت: باید رویداد 9 دی را بررسی و تحلیل کنیم تا با عبرت از فتنه گذشته از فتنه‌های آینده پیشگیری کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی به شدت از مردم مسلمان و انقلابی ایران ناراحت هستند زیرا آنها از پیشرفت انقلاب می‌ترسند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر بزرگ‌ترین تهدید برای منافع آمریکا در منطقه محسوب می‌شود به همین دلیل این کشور و سایر هم‌پیمانان او مانند اسرائیل و انگلیس برای بازپس‌گیری منافع گذشته تلاش می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: افرادی که به ظاهر اهل دین و دیانت هستند اما تفکر آنها لیبرالی است و افرادی که متحجر و متعصب هستند برای انقلاب خطرناک هستند، بسیاری از همین افراد در جریان فتنه 88 در برابر نظام ایستادگی کردند؛ البته برخی افراد از اینکه نام فتنه بر آن واقعه بگذارند ناراحت هستند در حالی که آن رویدادها واقعا فتنه‌ای به بزرگی جنگ احزاب بود و به دلیل ابعاد گسترده‌ای که داشت باید همواره به عنوان یک فتنه از آن یاد شود.

وی بیان کرد: بعضی از افراد گمان می‌کنند دشمنی با آمریکا تنها به خاطر مسئله اسلام و دشمنی ما با اسرائیل است در حالی که این موارد تنها بخشی از علل دشمنی ما با این کشورهای استکباری است، آنها از اسلامی که حکومت تشکیل داده می‌ترسند و به همین دلیل در وقایعی همچون فتنه 88 تصمیم گرفتند آن را نابود کنند.

حجت الاسلام دلدار با تأکید بر اینکه هدف فتنه‌گران در سال 88 از بین بردن عوامل ماندگاری نظام بود و همه تلاش‌هایی نیز که از گذشته تا به امروز انجام شده در همین راستا بوده است، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان این مرز و بوم از ابتدایی انقلاب تاکنون تبلیغات گمراه‌کننده‌ای به راه انداختند تا انقلاب اسلامی را به زانو درآورده و اصل نظام اسلامی را از مردم بگیرند، اما نتوانستند.

وی با بیان اینکه دشمنان موقعی با جنگ تحمیلی و یک زمان دیگر با ترور شخصیت‌های بزرگ کشور، برای سرنگونی آمدند، اما مردم نگذاشتند، افزود: انسان‌ها و امت اسلامی الگویی برخاسته از نظام و انقلاب اسلامی دارند و آنها برای براندازی این نظام دست به تحریم‌ها زده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا با بیان اینکه دشمنان در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ انقلابی در جهان ماندگار نشد اما انقلاب اسلامی ایران ماندگار شده و همچنان در حال پیشرفت است، گفت: رتبه‌های علمی و اقتدار سیاسی و نظامی نظام اسلامی در حالی که مستکبران جهان را با حیرت مواجه کرده، نقطه امیدی برای مستضعفان جهان ایجاد کرده و آنها را به قیام علیه ظلم و ستم آنان وادار کرده است.

وی با بیان اینکه ملت منسجم و مقتدرانه در برابر تمام دشمنان ایستاده است تا از اسلام نابش دفاع کند، افزود: امروز انقلاب اسلامی برای تمام دنیا حرف دارد و می‌تواند تمام دنیا را با فقه شیعه مدیریت کند.

دلدار با اشاره به اینکه در سال 88 برای براندازی حکومتی با پشتوانه اعتقادی، برنامه‌ریزی شده بود، اظهار داشت: فتنه‌گران 88 همان خوارج عصر امام علی (ع) هستند، فتنه‌گران دم از دموکراسی می‌زدند در حالی که دموکراسی انجام شده بود.

وی ابا اشاره به اینکه با بیان اینکه هدف نهایی فتنه‌گران مقابله با ولایت و از بین بردن قداست جایگاه الهی ولایت فقیه بود، افزود: بصیرت و درایت بی‌نظیر ملت ایران و حمایت و اطاعت از ولایت فقیه در سال 88 فتنه بزرگی که علیه نظام و مردم ایران ایجاد شده بود نابود کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا با بیان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر ماندگاری حماسه 9 دی و غرورآفرینی این حماسه، بیان کرد: پس از فتنه سال 88 مقام معظم رهبری به تبیین خطوط قرمز و برملا کردن چهره واقعی و هدف آشوبگران پرداخت که با نمایان شدن چهره واقعی فتنه‌گران، احساسات مذهبی و پاک مردم با توجه به هتک حرمت به ماه محرم و روز عاشورا جریحه‌دار شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با وجود شکست‌هایی که در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی متحمل شده‌اند، همچنان به کارشکنی می‌پردازند، گفت: امروز عزت مسئولان ما وابسته به عزت مردم است، مردم همیشه حاضر در صحنه، پای نظام هستند و از رهبری تبعیت می‌کنند و اگر فتنه‌گران دوباره فتنه کنند مردم 9 دی دیگری می‌آفرینند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین تهدید برای منافع آمریکا در منطقه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..