تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب ممنوع‌التصویری مجری هواشناسی

به گزارش ایسنا، صبح امروز (دوشنبه) در برخی از خبرگزاری‌ها خبری منتشر شد مبنی بر این که امیر سرکرده، کارشناس و مجری هواشناسی سیما، به دلیل گفته‌هایش درباره برجام و اعتماد به آمریکا ممنوع‌التصویر شده است. باشگاه خبرنگاران جوان برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با این کارشناس هواشناسی تماس گرفت. سرکرده در گفت‌وگوی کوتاهی این موضوع را قویاً تکذیب کرد و گفت، نمی‌داند چه کسانی و چرا به انتشار چنین اخباری اقدام می‌کنند. وی همچنین گفت این موضوع را پیگیری و از منتشرکنندگان آن شکایت خواهد کرد.

سرکرده درباره تاریخ اجرای بعدی خود هم گفت: دقیقاً نمی‌دانم اما احتمالا فردا اجرا داشته باشم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب ممنوع‌التصویری مجری هواشناسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..